Ttrudno opędzić się od reklam konkursów

Niegdyś kiedy rozwiązywało się krzyżówki można było wygrać cenne nagrody biorąc udział w losowaniu. Trzeba było napisać hasło z krzyżówki, wysłać je na poczcie na podany adres i czekać. Dzisiaj mamy do czynienia z konkursami internetowymi, które nie wymagają od nas żadnego wkładu własnego w postaci kupna znaczka czy wysyłania sms-ów. Wystarczy poświęcić chwilę czasu, żeby wypełnić formularz i czekać. Oczywiście są konkursy, w których wymaga się od uczestników wykazania się kreatywnością, zrobienia czegoś, jednakże nikt nie każe nam brać udziału właśnie w takich. A wybór jest ogromny, więc nie ma się co ograniczać.

Niekiedy trudno opędzić się od reklam konkursów w Sieci, które znaleźć można już właściwie wszędzie, również na portalach społecznościowych. Udział w konkursach, a tym samym możliwość wygrania cennych nagród rzeczowych, czyli laptopów, telefonów, wycieczek różnego rodzaju i wielu innych, mają osoby, które są pełnoletnie. Należy również wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, jak przy wielu innych czynnościach, których dokonujemy za pośrednictwem Internetu, bez tego ani rusz.

Najważniejsze, że nie trzeba nic płacić,a le żeby mieć pewność warto dokładnie przeczytać warunki umowy, czyli najczęściej regulamin konkursu, który przecież także należy zaakceptować. Niestety wiele osób pomija ten punkt, a później mogą mieć pretensje tylko do siebie, jeśli czegoś nie doczytają, bowiem nieznajomość jakiś przepisów, nie zwalnia nas  z ich stosowania, tym bardziej, kiedy przecież podpisaliśmy regulamin. Warto być na to uczulonym.

Zamiast traciś czas na konkursy w których ciężko coś wygrac może warto odwiedzić ciekawe forum motoryzacyjne i poczytać co ciekawego dzieje się w tej branży. Zapraszamy na forum Autole.pl

Tags: ,

This entry was posted on Wednesday, March 27th, 2013 at 1:08 pm You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.